contract offer

Публічна оферта

Публічна оферта. Публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу товару.

Продавець: Фізична особа-підприємець Бейкун Юлія Олександрівна, яка діє на підставі державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата запису: 26.08.2016, номер запису: 2 067 000 0000 162512), з одного боку, і
Покупець: будь-яка фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа, що діє на підставі цивільної або господарської правосуб’єктності, яка виявила бажання замовити товар за допомогою використання Інтернет-ресурсу, з іншого боку, надалі іменовані – Сторони, уклали цей Договір про наступне.

1. Законодавство, яке регулює порядок укладення та виконання даного Договору.
1.1. Укладення та виконання даного Договору регулюється: Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законами України «Про електронну комерцію», «Про захист прав споживачів”, “Про захист персональних даних”, а також іншими чинними нормативно-правовими актами.

2. Визначення термінів
2.1. Терміни, що вживаються у цьому Договорі, мають таке значення:
 «Публічна оферта» – це публічна пропозиція укласти договір (в даному випадку – публічний договір купівлі-продажу товару), який повинен містити всі істотні умови і виражати намір особи, яка зробила пропозицію, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття.
«Публічний договір купівлі-продажу товару» – договір, умови якого встановлюються однаковими для всіх споживачів, в якому одна сторона (Продавець) взяла на себе зобов’язання здійснювати продаж товарів через Інтернет-ресурс кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору купівлі-продажу товару вважаються прийнятими Покупцем повністю і без заперечень у момент оформлення
ним замовлення товару в порядку, встановленим Договором.
«Інтернет-ресурс»/«Сайт» – офіційний сайт Продавця, який розташований в мережі Інтернет за адресою: [https://candybuffet.kiev.ua/], за допомогою якого здійснюється укладення
Публічного договору купівлі-продажу товару.
«Товар» – це авторські торти, цукерки, кондитерські вироби в асортименті, за назвою і за ціною, зазначеною в каталогах, проспектах, буклетах, на фотографіях Інтернет-ресурсу.
«Персональні дані» – це дані про Покупця, необхідні для оформлення і виконання замовлення.

3. Предмет Договору
3.1. Продавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, передати, а Покупець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти та своєчасно оплатити Товар.

4. Оформлення замовлення
4.1. Покупець, перед початком оформлення замовлення, зобов’язаний ознайомитися з повним текстом даного Договору. Оформлення Покупцем замовлення підтверджує той факт, що Покупець ознайомлений зі змістом даного Договору і повністю, без будь-яких заперечень, приймає всі умови даного Договору.
4.2. Покупець, після ознайомлення в каталозі з Товаром, який його цікавить (зображенням, назвою товару, його описом, складом), самостійно оформляє замовлення, користуючись інструментами Сайту. При оформленні замовлення вказується назва Товару, кількість Товару, ціна, загальна вартість замовлення, а також ім’я та прізвище Покупця, його контактний телефон, e-mail, умови поставки Товару.
4.3. Представник Продавця зобов’язаний протягом дня з 10:00 по 19:00 з Пн по Сб зв’язатися з Покупцем в телефонному режимі по вказаному ним номеру для уточнення умов замовлення. Покупець, в свою чергу, може зв’язатися з Продавцем, використовуючи контакти, зазначені на Сайті.

5. Умови оплати
5.1. В рамках даного Договору Сторони визначили наступні умови оплати Товару:
– оплата через Сайт за допомогою сервісу LIQPAY.UA;
– оплата на карту АТ КБ «ПриватБанк» через сервіс Приват24, через термінал;
Продавець на свій розсуд пропонує способи оплати; перелічені способи оплати можуть бути запропоновані виходячи з можливостей Продавця.
5.2. Вартість замовлення включає в себе ціну Товару, зазначену на Сайті, та не включає вартість доставки Товару, за виключенням випадків, передбачених даним Договором.
5.3. Оплата замовлення здійснюється на умовах 100% передоплати протягом 1 (одного) календарного дня з моменту здійснення Покупцем замовлення. У випадку неоплати Товару у вказаний строк на вказаних умовах замовлення Покупця автоматично анулюється та не виконується Продавцем.
5.4. Покупець має право на повернення передоплати у наступних розмірах за таких умов:
– 100% передоплати повертається Продавцем Покупцю у випадку анулювання замовлення в строк, не пізніше як за 4 (чотири) дні до обумовленого Сторонами дня поставки або передачі Товару Продавцем Покупцю. День поставки або передачі Товару Продавцем Покупцю враховується у вказаний строк.
– 50% передоплати повертається Продавцем Покупцю у випадку анулювання замовлення в строк, не пізніше як за 3 (три) дні до обумовленого Сторонами дня поставки або передачі Товару Продавцем Покупцю. День поставки або передачі Товару Продавцем Покупцю враховується у вказаний строк. Анулювання замовлення здійснюється Покупцем в телефонному режимі з використанням контактів Продавця, зазначених на Сайті.

6. Умови поставки
6.1. Строк поставки або передачі Товару обумовлюється Сторонами при здійсненні замовлення Товару.
6.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Покупця Постачальником на наступних умовах:
– доставка кур’єром Продавця по м. Києву;
– кур’єрська доставка на таксі по м. Києву. Вартість послуг кур’єрського таксі розраховується згідно тарифів перевізника та оплачується Покупцем у момент доставки Товару;
– доставка з використанням послуг перевізника – «Нової пошти» в межах України. Вартість доставки Товару «Новою Поштою» розраховується за тарифами перевізника і залежить від ваги, розмірів (обсягу) упаковки і оплачується Покупцем. Якщо замовлення складає більше 2 (двох) коробок цукерок, вартість послуг перевізника – «Нової пошти» в межах України з доставки Товару оплачується Продавцем.
– самовивіз Товару за адресою: вул. Ованеса Туманяна, 15а, м. Київ з 10:00 по 19:00 з Пн по Сб,
для тортів: з 11.30 по 18.30 з Пн по Сб.
6.3. У разі зазначення Покупцем помилкових або невірних даних для доставки Товару та/або невиконання зобов’язань з приймання Товару, сплачені Покупцем грошові кошти за Товар Продавцем не повертаються.

7. Обмін або повернення якісного Товару.
7.1. Обмін або повернення якісного Товару, Товару, який відповідає замовленню, Продавцем не здійснюється, оскільки відповідно до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів», продовольчі товари належної якості обміну або поверненню не підлягають.
7.2. Якщо Продавець передає Покупцю Товар, який не відповідає концепції, попередньо узгодженій Сторонами в замовленні (наприклад: якщо Покупець замовляв червоний торт з м’ячем, а отримав рожевий з ведмедиком), Покупець має право відмовитись від прийняття Товару та вимагати повернення 100% сплаченої передоплати.
7.3. Якщо у готовому Товарі відрізняється відтінок кольору виробу (торта, цукерки, іншого кондитерського виробі), або в декорі більше або менше елементів ніж на торті, або наявні інші незначні відхилення від концепції виробу, попередньо узгодженої Сторонами замовленні, це не вважається невідповідністю виготовленого Товару замовленню Покупця. У такому випадку Покупець зобов’язується прийняти Товар,
а оплата поверненню не підлягає.
7.4. Покупець, роблячи замовлення на Сайті, усвідомлює та підтверджує розуміння того, що весь Товар є Товаром авторської і ручної роботи, у зв’язку з чим може мати деякі відхилення від того Товару,
який зображений на фото на Сайті.

8. Якість Товару
8.1. Продавець гарантує якість Товару в межах терміну придатності Товару за умови
дотримання Покупцем правил зберігання Товару.
8.2. Покупець зобов’язується прийняти Товар особисто або через третіх осіб, вказаних в замовленні як уповноважених представників Покупця для приймання Товару.
8.3. Під час отримання Товару на складі Продавця, перевізника або від кур’єра Покупець зобов’язується перевірити комплектність і зовнішній вигляд Товару, зовнішній вигляд тари (упаковки), впевнитись у відсутності явних видимих ​​дефектів і явної невідповідності поставленого Товару опису на Сайті.
8.4. Покупець зобов’язаний одразу після отримання Товару помістити його в холодильник з встановленим температурним режимом з метою збереження споживчих властивостей Товару. Всі торти та кондитерські вироби повинні зберігатися в холодильнику при температурі + 3 – + 6 градусів Цельсія, цукерки повинні зберігатись при кімнатній температурі, яка не перевищує +25 градусів Цельсія. У разі невиконання зазначених вимог по зберіганню Товару, які призвели до порушення споживчих властивостей Товару, відповідальність за порушення споживчих властивостей Товару покладається на Покупця.
8.5. У разі виявлення невідповідності Товару умовам замовлення, Покупець зобов’язаний негайно (не пізніше, як протягом 3 годин) повідомити про це Продавця по телефону, вказаному на Сайті.
8.6. У разі виявлення недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати їх в акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем і представником перевізника або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.
8.7. Сторони погодили, що в разі недотримання обов’язкових вимог зазначеної процедури, Сторонами визнається отримання Покупцем Товару в належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.
8.8. У разі виявлення Покупцем протягом терміну придатності неналежної якості Товару
Покупець має право за своїм вибором:
8.8.1. вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості;
8.8.2. відмовитись від Товару і вимагати повернення сплаченої за Товар грошової суми.
8.9. Претензії щодо неналежної якості Товару приймаються в межах
терміну придатності, встановленого виробником Товару.
8.10. Претензії щодо неналежної якості Товару приймаються та розглядаються Продавцем в разі наявності у Покупця висновку експертизи сертифікованого установи, отриманої в установленому законом порядку.
8.11. Претензії щодо неналежної якості Товару не задовольняються в разі, якщо буде доведено, що Товар став неякісним в результаті порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили. Витрати, пов’язані з доказом причини неналежної якості Товару несе та Сторона, з вини якої Товар був або став неякісним.

9. Відповідальність сторін
9.1. У разі порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним законодавством. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.
9.2. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їхньої вини. Сторона вважається не винуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
9.3. У разі несплати, неповної або несвоєчасної сплати за Товар Продавець вправі не здійснювати виготовлення та поставку Товару та повідомити Покупця про несплату, неповну або несвоєчасну оплату замовлення.
9.4. Продавець несе відповідальність за цілісність та збереження Товару, у разі, якщо поставка Товару здійснюється кур’єром Продавця.
9.5. Покупець несе відповідальність за цілісність та збереження Товару, у разі, якщо поставка Товару здійснюється на умовах самовивозу, на умовах доставки кур’єрським таксі по м.Києву.

10. Форс-мажор
10.1. При настанні обставин непереборної сили (форс-мажору), неможливості повного або часткового виконання будь-якої зі Сторін зобов’язань за цим Договором внаслідок обставин непереборної сили, а саме: стихійних лих, пожеж, повені, землетрусів, воєнних дій, масових заворушень, страйків, диверсій, блокади, розпоряджень державних органів, або інших незалежних від Сторін обставин, термін виконання зобов’язань продовжується на такий термін, протягом якого будуть діяти вищевказані обставини і їх наслідки.
Сторона, для якої наступили обставини непереборної сили, зобов’язана в електронному вигляді протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту настання цих обставин повідомити іншу Сторону про це, вказати орієнтовний термін дії обставин непереборної сили, а також вжити заходів для зменшення заподіяння збитків другій Стороні .
10.2. Якщо вищевказані обставини тривають більше, ніж 10 (десять) календарних днів, кожна із Сторін має право відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку направивши іншій Стороні відповідне повідомлення в письмовій формі, або за допомогою використання електронної пошти. У таких випадках жодна зі Сторін не має права пред’являти претензію іншій Стороні для компенсації будь-яких можливих збитків.
10.3. Виникнення обставин непереборної сили не є підставою для відмови Покупця від здійснення оплати за Товар, який був йому поставлений до моменту виникнення обставин непереборної сили.
10.4. Факт настання обставин непереборної сили повинен підтверджуватися довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або іншої уповноваженої установи. Докази на підтвердження форс-мажору Сторона зобов’язана надати в термін 10 (десять) робочих днів з моменту виникнення обставин непереборної сили.
10.5. У разі порушення умов п.10.4. Договору Сторона позбавляється права посилатися на наявність обставин непереборної сили як на підставу для звільнення від відповідальності за неналежне виконання зобов’язань.

11. Порядок вирішення спорів
11.1. Всі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані з ним,
вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

12. Інші умови
12.1. Покупець під час оформлення замовлення дає свою згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
12.2. Покупець надає Продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в бази даних Продавця (без додаткового повідомлення Покупця про це, здійснювати зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Продавець зобов’язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов’язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей,
а також на обов’язковий запит компетентного державного органу).
12.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення.
12.4. Інформація, яку надає Покупець є конфіденційною. Продавець використовує інформацію про Покупця виключно в цілях функціонування Інтернет-ресурсу.
12.5. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору. Усі зміни до даного Договору публікуються на Сайті й набувають чинності з дати їх публікації на Сайті.

13. Термін дії договору
13.1. Цей Договір набирає чинності з дня оформлення замовлення і діє до виконання всіх умов Договору.

14. Реквізити Продавця

Фізична особа-підприємець: Бейкун Юлія Олександрівна
ІПН: 3074213309
Номер та дата запису в ЄДРПОУ: №2 067 000 0000 162512, дата запису: 26.08.2016
Телефон: +38 068 208 08 28
e-mail: info@candybuffet.kiev.ua

Дата публікації останньої версії даного Договору: 01.11.2019